Blogg.se

Alltså, jag fick inte till det här med enterslag i förra inlägget. Oerhört irritrande. oavsett webläsare. Ett entertryck borde byta rad. I det här lilla insticket som man skriver i. Provar nu från min nya samsung galaxy tab, prylpoäng. Nya taktiktavlan? Förra säsongen såg jag Djurgårdens tränare med en ipad och dra instruktioner för spelarna. ENTER.
Någon som läste min intervju med KAIS Moras Schweiziskor? Kolla kaismora.se annars. Blev bra tycker jag, får man veta lite om hur de har det i lilla Mora.
Förresten, ingen har sponsrat mig med en fatpipe s-bow än. Märkligt.. hehe. Tipsar bara om att det snart är jul...
Ibm.se har ju massa bloggar i år, de sökte folk som ville blogga inför säsongen... på alla sätt..
Tv-sändningen sist var rolig, eller, sändningen var som förut men kul med innebandy på tv igen! Pixbo har det inte lätt i tredje i tv.. damerna alltså.
Eller var det innebandy på tv? Var det inte reklam med innebandy i avbrotten från reklamen? :)
Krävs väl, tv4 har ju en del reklam.
Dalen leder facebookligan, in och gilla www.facebook.com/KaisMora !
Nu: något annat. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0