Slutsnackat med Endre

Kvartsfinal 4 idag. Dags för KAIS Mora att ta sig till semifinal! Får vi hoppas. Blir nog jävligt tufft, men jag hoppas på det bästa.

Eva Didriksson i slutspelmedEndrebloggen:

"Tycker lite synd om KAIS Mora. De är ett grymt lag på alla sätt och vis och borde inte ha folk i sin publik som väljer att håna motståndarna istället för att fira att laget i deras hjärta vann matchen. Inget jag bryr mig om men ändå tråkigt att se."

Erica Willesgård i http://KAISMorasdamerblogg.se:

"Vi vet att det kommer vara fullsatt hall, det kommer vara tryck och det kommer med all säkerhet närvara en farbror som står och skriker i våra öron då vi går in hur värelösa vi är. Men det vet vi, att det är vi inte. Vi vet, att om vi vill så kan vi spöa dem med de siffror vi hade på tavlan igår."

Nä men oj Didriksson, skulle det kunna vara så att det är evensteven i det där? Har fått höra både det ena och det andra som sägs i alla hallar i hela Sverige, och i domarrum..., så det är nog inget unikt och inget att whina om. Tro vad det beror på? Kan man dela ut, får man vara beredd på att ta emot.

Men den här tillägnar vi Endre idag:

Heeeeeey gooood byyyyeeee!

Kommentarer
Postat av: Didriksson

Hej Robert,



Kul att du läser våran slutspelsblogg. (Kul även att Mora har en).



Jag skäms om det är så att det finns folk i vår publik som hånar våra motståndare när dom går in på planen. Verkligen inget jag skulle vilja höra och skulle jag höra detta skulle jag med glädje be detta "Endrefan" att hålla käften. Det jag menade med mitt inlägg var att när KAIS fullkomligt krossade oss i fredags så skulle det väl vara trevligare om personen i publiken firar den fina prestationen istället för att håna och hetsa oss efter slutsignalen? För spelarna i KAIS skull menar jag.

Men precis som du skriver så är det väl tyvärr så att det finns en dos av detta i alla hallar. Svårt att komma ifrån liksom.



Ha de!

Vi ses i Mora på fredag!

/Eva Didriksson

2011-03-20 @ 22:43:04
Postat av: Robert

Hej Eva!



Kul att du/ni läser min lilla blogg också! Och, håll i hatten nu för det här sitter lååångt inne, grattis till vinsten igår.



Ja nog håller jag med dig, kan det vara förtappad hockeypublik som letat sig till innebandyn? De brukar ju vara..puckade. HA! Fick jag till det. Tyvärr är det ju en realitet.



Bättre att älska sitt lag än att hata det andra, hoppas det fortsätter i den andan.



Ha det så bra, men inte så bra att Ni vinner på fredag ;)



2011-03-21 @ 09:57:32
URL: http://robertsinnebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0