Kvartsfinal 3 och häftiga matcher mot Endre

Yes! Får se om jag kan närvara, ligger hemma och har något skumt i kroppen, eller i huvudet rättare sagt. (öppet för egna skämt) Bihålorna och grejer.

Strunt i det!

Det är ju snart dags för kvarstfinal 3! Någon/något ni önskar läsa om på kaismora.se? Förutom de vanliga grejerna? Eller de vanliga grejerna? Ni kan tipsa/önska något här på bloggen om Ni vill. Frågor eller tips på intervjuobjekt, vill ni vara anonyma publicerar jag inte kommentaren. Tips välkomnas, även om jag inte är helt utan idéer :)


Så här kan det se ut när jag gör affischer till matcherna i Mora. Ser dock bättre ut när det är utskrivet..


Den där bilden ville jag ha i mitten, men då blev all text under i mitten också. Skumt.

Ja det är lite gladare där på Gotland nu efter det står 1-1 i matcher. http://slutspelmedendreif.blogspot.com/ Och där har ni iaf en text som jag skriver under på. Det är speciella matcher mot Endre, märker man det på läktaren lär det vara extra speciellt på plan kan jag tänka mig.

Rune, håller jag inte alltid med, men väl här: http://blogg.innebandymagazinet.se/capello/2011/03/13/derby-hett-och-ordkrig-i-damernas-slutspel/ Skönt att någon "utifrån" ser samma som jag försöker skriva om, men jag misslyckas fatalt. Hehe.

http://kaismorasdamer.blogg.se KAIS Moras elitserielag har också en egen blogg. Är lite olika spelare som skriver där lite då och då om allt möjligt. Blev ju värsta länkinlägget det här.

Jag trodde faktiskt Djurgården skulle ta matchen mot Rönnby senast. Djurgården imponerade när de var här i Mora, dock gjorde ju inte KAIS någon supermatch då men de var bra. Och jag måste säga igen, "Tabellen ljuger inte, men i derby gäller den inte". Dalen-IKSU. Behöver jag säga ännu mer om det där skiten om varför Mora inte valde Falun? Nee tror inte det. Och Endre är ju heller inget skitlag, det är ett krigarlag. Dock utan landslagsstjärnor i Sveriges landslag ;) PIIIK! Hoho, grattis till alla KAIS:or i landslaget!

Nu blir det enligt vårdcentralens rådgivning, två alvedon och en ipren samtidigt. Skål liksom.

Ha det!

Update 21.27. Kollade oddsen för poängligevinnare i slutspelet i elitserien, på svenskaspel.se Det som är roligt sedan jag klagade på det senast (Sara Kristoffersson spelade fortfarande i Falun i början av säsongen när man kunde spela på poängligevinnare) så är det nu ändrat! Fast nu spelar Sara Kristoffersson och Anna Wijk i Mora, Therése Karlsson och Sara Helin och Amanda Larsson spelar i KAIS. Hehe, en hel femma, tre i KAIS och två i Mora. Det är ändrat dock, det är bra, ska man ha monopol ska det vara perfekt :) Såg även att oddsen sjunkit lite på att KAIS Mora ska vinna sm-guld sen innan säsongen. Tur man spelade då ;)

Update 21.42. Lär ju länka tillbaka när jag fick en länkning här också: http://mikapackalen.blogg.se/ Senast var jag lite bitter över Sveriges Radios sändningar, med all rätt enligt mig, "public service" and what not. Och på Mikas sida fick jag bekräftat att han var Endre-fan. Jag är Mora-it om du undrade.. :) Väl på matchen tyckte jag det inte hördes att Mika var Endre-it, cred för det. Hördes mer på han som är anställd inom "public service". Men det var bra ändå.


Nej nu lägger jag mig.


Kommentarer
Postat av: Huffman

Kais Mora saknar psyket för att gå hela vägen.

Dessutom har de ju otur med matförgiftning, domarna, planen i Visby är för liten blaha blaha.

2011-03-18 @ 00:22:34
Postat av: Robert

Hello Huffman.



Nog har de psyket, med fem landslagsspelare, med bud på fler, hur många har Endre nu igen?



Vet inte hur insatt du är, inte värst verkar det vara. Läs Endres blogg på deras hemsida så får du se att Endre verkade haft otur med domarna i första matchen 1-1 då liksom.



Sen om du läser innebandy.se så är det Steen som kommenterar att de inte är vana vid den fullstora planen i Mora.



Sen en matförgiftning är väl ändå lågt att kommentera på det där viset. Hoppas nivån höjs på kommentarerna från Visby...

2011-03-18 @ 13:00:22
URL: http://robertsinnebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0