Cyber-försäkringskassan

Jag tänkte anmäla mina 10-dagars pappaledighet till Cyber-försäkringskassan nu. Läste någonstans om att det fanns en Cyberpolis, så jag tänkte att då lär det väl finnas en Cyber-försäkringskassa också? :)

Så är det, jag blev pappa i fredags när KAIS Mora slog Djurgården borta i fjärde semifinalen. Dubbel glädje, sen gick det ju som det gick. (Har redan paxat en plats i KAIS Moras elitserielag om sisådär 16 år)

Därför har jag varit tyst om semifinalserien, det var på gång ett tag det här, men nu tar jag en liiiten time-out nu så jag kommer in i det här underbara pappaskapet.

So long!

Kommentarer
Postat av: capello

STORT grattis, hoppas allt går bra!!!

2011-04-12 @ 21:20:10
URL: http://capello.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0